'Oinez ikasi orduko, hegan egiten ahantzi' Anari

20071004

curiós

L'altre dia vaig anar a fer un tomb després d'estudiar a la biblioteca del barri amb en Masa i la Shiho, dos amics japonesos que he fet al lloc on visc (se que molta gent espera les fotos d'aquest misteriós zulo i las posaré al blog, paciència). Vam anar a comprar menjar per sopar i vaig fer aquesta foto perquè em va semblar curiós, o heu vist alguna vegada un supermercat amb tots els preus posats amb maquinetes digitals vosaltres? Jo no. És clar, de tota la gent que hi havia jo era l'únic sorprés fent la foto.



També vaig veure com una iaia queia de la bici quan de la sortida del tren un home es va posar en el seu camí. L'home va recollir la bici però va esperar que la iaia s'aixequès soleta preguntant-li si es trobava bé. La iaia li va demanar disculpes. Les cultures són diferents, ni millors ni pitjors, no ho jutjo, només estic d'observador.

També us deixo un video.


No comments:

since2010/6tikから

Die in diesem Blog verlinkten und gezeigten Bilder und Videos von anderen Webseiten und Blogs gehören nicht mir. Ich übernehme für diese Inhalte keine Haftung, auch nicht, wenn der ursprüngliche Inhalt geändert worden ist. Alle Bilder und Videos werden nur zur Kommentierung benutzt und keinerlei für kommerzielle Zwecke verwendet. Sollte es Probleme geben, bitte ich Sie, mich zu kontaktieren. Davon ausgenommen sind meine selbstaufgenommenen Fotos, Videos und Ideen.

Creative Commons-en baimena
This lana is licensed under a Creative Commons Aitortu-EzKomertziala-PartekatuBerdin 3.0 Unported License.